VI FICK IN DENNA "SKÖNHETEN" I BUTIKEN IDAG



Förlåt för er som tycker om den (för det finns alltid det också) men herregud det där tänker jag inte ha i butiken, som tur var ringde jag leverantören och sa att vi aldrig beställt denna och det stämde ju såklart, de hade skickat fel.

Sen fick vi in en sjukt snygg tröja från Diesel, men det var fel på den också, felsydd. Vad är detta för dag?

Ikväll blir det myskväll med Örjan. Vi ska äta på Zupperia som är en av de bästa restaurangerna i Bergen, helt galet god mat! Sen blir det en tur på bio också. När man talar om trollen, här kommer han med lunch till mig, jag har världens bästa pojkvän;)

Kommentarer
Postat av: Hilda

nej urs den var inte alls fin haha!

2011-08-30 @ 17:18:50
Postat av: Nathalie

tyck gärna till om min klädsel idag, hihi^^

http://liborius.devote.se/blogs/12029553/dagens-look-.htm#WriteComment

2011-08-30 @ 17:52:04
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0